DESIGN OFFICE

Design-ul office este alcătuit din toate componentele și elementele unui spațiu de lucru care sunt atât decorative, cât și funcționale. Acestea ar putea include caracteristici cum ar fi opțiunile de culoare, aspectul, elementele de iluminare și conectivitatea dintre angajați.
Multe din obiectivele dvs. de design office se vor axa probabil pe un spațiu existent cu care lucrați, și pe obiectivele dvs. pentru afacerea pe care o coordonați. De exemplu, intenționați să vă extindeți? Aveți nevoie de o mulțime de spațiu comun de muncă sau săli de întâlnire? Angajații dvs. lucrează într-o atmosferă de echipă sau pe proiecte mai individualizate?
Păstrați-vă propriile obiective în minte pe măsură ce discutăm unele dintre elementele de bază ale design-ului pentru spațiile office.

Modul de configurare al structurii și spațiului unui birou poate avea un impact profund asupra modului în care angajații își desfășoară activitățile zilnice. Design-ul office ar trebui să fie confortabil și funcțional. Grupul de angajați trebuie să fie împreună pe baza funcțiilor pe care le îndeplinesc, și în apropierea echipamentelor pe care le folosesc frecvent. Nu are nici un sens să punem un asistent al biroului avocatului pe partea opusă a clădirii, ceea ce asigură practici ineficiente și frustrare. În mod similar, solicitarea unui recepționer de a călători la alt etaj într-o clădire pentru a accesa un copiator frecvent utilizat ar trebui evitată pe cât posibil.

Există o mulțime de principii de psihologie și știință în spatele conceptului de selecție a culorilor, dar în multe cazuri, alegerea culorilor adecvate va depinde de linia de lucru pe care o efectuați sau de propriile dvs. preferințe personale.

  • Category :
  • Type :
Comments

Just Say Your Opinion

Your Comment